Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013

Status για πολλά γέλια...:)


Ανέβηκα στη ζυγαριά και έγραψε: "Σημασία έχει η προσωπικότητα".


Ρε φίλε αφού βλέπεις ,πως η κοπέλα προσπαθεί να παρκάρει...
Τι κορνάρεις, φωνάζεις & βρίζεις από χθες το απόγευμα;;;


Αυτό το:
"θα είμαι εδώ για σένα πάντα"....
ξέρει κανένας αν βγαίνει και σε μπεζ.....?


Tο καλύτερο harlem shake είναι στην άμμο όταν τα πόδια καίγονται.


Τα 2 μικρά "δαχτυλάκια" των ποδιών, είναι "εξαρτήματα" ανίχνευσης επίπλων σε σκοτεινά δωμάτια...


Η βότκα με πάγο καταστρέφει τα νεφρά...
Το ρούμι με πάγο χαλάει το συκώτι...
Το ουΐσκι με πάγο βλάπτει την καρδιά...
Το τζιν με πάγο κάνει κακό στον εγκέφαλο...
Η Cola με πάγο χαλάει τα δόντια...
ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΟ!!!!!


Να ρωτήσω,μια που είπε ο Σαμαράς ότι θα ξαναβάλει την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη...θέλετε να μπούμε δίπλα στις Μαλδίβες που δεν έχω πάει;


Έχω πλούσια τα ελέη! Απ' όπου περνάω ακούω: Πως είσαι έτσι? Έλεος, έλεος, ΈΛΕΟΣ!!!!!!


Όχι ότι κάνει θόρυβο το πλυντήριο μου..Απλά όταν αρχίζει το στύψιμο, βγαίνω στο μπαλκόνι & φωνάζω "από τη Βαγδάτη για το Mega, Πάνος Σόμπολος"..


-Με κυνήγησε ένα πιτμπουλ. 1 μετρo πριν με δαγκώσει γλίστρησε κ έπεσε.
-Τι; Εγω θα ´χα χεστεί.
-Γιατί εγώ τι έπαθα και γλίστρησε;


Ο άλλος έβαλε σίδερα στο παράθυρο στον 5ο όροφο. Ρε φίλε ο σπάιντερμαν δεν κλέβει, είναι με τους καλούς...


ΟΙ ΕΞΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
1. Δεν μπορείς να αγγίξεις όλα τα δοντια σου με τη γλώσσα σου.
2. Ολοι οι βλάκες, μόλις διαβάσουν την πρώτη αλήθεια, θα το δοκιμάσουν.
3 .Και θα ανακαλύψουν ότι είναι ψέμα.
4. Και τώρα χαμογελάς γιατί είσαι κι εσύ βλάκας.
5. Σίγουρα τώρα θα το βάλεις και στο δικό σου προφίλ.
6. Και εξακολουθεί να υπάρχει αυτό το ηλίθιο χαμόγελο στο πρόσωπο σου!!!.......



Πηγή:Sapsalis.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...